I dzień obozu - 19.07.2015 niedziela

W dniu dzisiejszym ok. 10.30 wyruszyliśmy na kolejny obóz piłkarski. Podróż przebiegała bardzo sprawnie, a czas w drodze umilały Harry Potter i Epoka Lodowcowa.  Na miejsce dojechaliśmy ok 15.30. Kierowca pochwalił naszą grupe za bardzo dobre zachowanie w autokarze :) W Harasiukach przywitała nas upalna pogoda, dlatego po rozpakowaniu bagaży udaliśmy się na basen. Następnie obiadokolacja i upragniony pierwszy trening. Chłopcy na wieczornej gierce wykazywali bardzo duże zaangażowanie co dobrze rokuje na kolejne dni treningów.

II dzień obozu - 20.07.2015 poniedziałek

Drugiego dnia obozu młodociana ekipa zarządziła pobudkę o 7 rano i była gotowa do działania :) O godzinie 9 zjedliśmy śniadanie i następnie udaliśmy się na trening. O 13 obiad , po którym cała brygada udała się do łożek na odpoczynek. Basen i zakupy w sklepie to kolejne zajęcia naszych orłów, które przysporzyły dużo radości. Po shoppingu udaliśmy się na drugi tego dnia trening, tym razem na naturalnym boisku, który zakończył się mini turniejem. O 18 kolacja, a następnie zawodnicy wzięli udział w zabawie terenowej na orientacje. Polegała ona na znajdowaniu ukrtytych karteczek z numerami i odpowiadaniu na bardzo trudne pytania z dziedziny piłki nożnej, historii i geografii :) Po dniu pełnym wrażeń o 22 cisza nocna i odpoczynek przed kolejnym dniem obozu.

III dzień obozu - 21.07.2015 wtorek

Za nami kolejny, bardzo intensywny dzień. Zaczęło się od porannego treningu. Mimo bardzo dużego upału zawodnicy ok 11 udali się na boisko szlifować swoje umiejętności. Blisko półtorej godziny treningu i wracamy do ośrodka na obiad. Po obiedzie czas na sieste i porządki w pokojach :) Następnie udajemy się na gry i zabawy. Siatkówka plażowa, bule , badminton i fresbee to opcje , z których mogli korzystać nasi młodzi kandydaci na piłkarzy. Dodam tylko, że największym zainteresowaniem cieszyły się bule :) Kiedy tylko zwolniło się boisko ruszamy na turniej w plażową piłkę nożną. Walka, zaangażowanie i chęć odniesienia zwycięstwa towarzyszyły aż do ostatniego spotkania. Dalszym punktem dnia kolacja, a po niej od rana wyczekiwane sparingi z drużyną Górnika Łęczna. Podzieliliśmy się na dwie grupy, pierwsza złożona głównie z chłopców z rocznika 2005/2006 i druga 2007/8. Starsza ekipa musiała uznać wyższość bardzo wymagającego przeciwnika, młodsza natomiast toczyła bardzo zacięty bój do ostatnich sekund i zaprezentowała się z bardzo dobrej strony. Kilku zawodników zagrało naprawde niezłe zawody, co jest owocem ciężkiej i sumiennej pracy na treningach. Na pewno takie mecze są bardzo cenne, ponieważ grając tylko z tak dobrymi przeciwnikami możemy dalej rozwijać swoje umiejętności. Po tak aktywnym dniu nasza młodzież nie miała problemu, aby szybko zasnąć :)

IV dzień obozu - 22.07.2015 środa

Środa dała nam się mocno we znaki ze względu na bardzo wysoką temperature. Termometry w Harasiukach wskazywały na 32 stopnie, stąd też decyzje o rozegraniu turnieju w plażowkę, która bardzo przypadła do gustu naszym podopiecznym :) Mimo tropikalnej aury walka o zwycięstwo w turnieju toczyła  się w najlepsze. Trenerzy na bramkach, drużyna podzielona na 3 - osobowe składy gwarantowały dużo bramek i emocji. Tego typu gry są bardzo przydatne, gdyż dzieci mają bardzo dużo kontaktów z piłką, ponadto ktoś kto choć raz grał na piasku wie, że nie jest to łatwy kawałek chleba :) Po piłkarskich zmaganiach idziemy oczywiście na basen. Obiad, odpoczynek i wypad do sklepu, na który chłopcy czekają każdego dnia z utęsknieniem. Zasada jest prosta : kto ładnie zjada posiłki - idzie na zakupy :) Kolejnym elementem dnia jest Quiz piłkarski i rozmowa na temat przepisów i zasad gry w naszą ukochaną dyscyplinę sportu. Dzieciaki przez chwile poczuły się jak w szkole, otrzymali kartki i długopisy i odpowiadali na pytania serwowane przez trenerów. Następnie kolejne schłodzenie w basenie i kolacja. Po niej idziemy na trening na boisko, gdzie szlifujemy swoje umiejętności. Cała Akademia Piłkarska Brychczy znajdująca się na obozie nie może doczekać się już jutrzejszego dnia i meczu Legii Warszawa w europejskich pucharach :)

V dzień obozu - 23.07.2015 czwartek

Czwartkowy dzień to kolejna fala upałów. Myśleliśmy, że najcieplejsze dni już za nami, byliśmy jednak w błędzie. Dzis tylko 34 stopnie :) Mimo ogromnego skwaru rano zakładamy czapki i idziemy pracować nad techniką i koordynacją. Podczas treningu robimy liczne przerwy na uzupełnianie płynów. Zajęcia kończą się serią sztafet i grą holenderską.  Następnie standardowy zestaw czyli obiad - odpoczynek - basen - wyjście do skklepu. Po powrocie zastaje nas burza, dlatego też dzieci idą na świetlice, gdzie z dużym zainteresowaniem oglądają film. O 18 kolacja , na którą serwują spaghetti. Oznacza to, że panie kucharki muszą gotować kolejne porcje makaronu, gdyż była to jak narazie potrawa ciesząca się największym powodzeniem :) Myślę, że w tym momencie rodzicom rozwiązuje się problem co przygotować swoim pociechom na powitalną kolację :) Po opuszczeniu stołówki kierujemy się na świetlice, gdzie czeka nas kulminacyjny punkt dnia. Mianowicie spotkanie Legii Warszawa w eliminacjach Ligi Europy. Cała ekipa ściska kciuki i dopinguje nasz ukochany klub w pucharowym meczu. Spotkanie kończy się wynikiem 3-0 dla Legii co sprawia, ze wszyscy rozchodzimy się do domków w dobrych nastrojach i szykujemy się do snu. Jutro czeka nas wycieczka do Zamościa :)

VI dzień obozu - 24.07.2015 piątek

Piątek zaczął się nieco wcześniej niż zwykle ze względu na planowaną wycieczkę. Po śniadaniu czeka juz na nas autokar, zabieramy suchy prowiant i ruszamy do Zamościa. Tuż po dojechaniu na miejsce na początek idziemy do Zoo, gdzie podziwiamy różne egzotyczne zwierzęta. Niemalże każdy z zawodników wciela się w rolę fotografa i skrupulatnie robi zdjęcia każdemu okazowi :) Następnie ruszamy na bardzo ładny rynek w Zamościu, gdzie jemy lody oraz mamy czas na zakupienie pamiątek. Kolejną atrakcją, która wywarła na dzieciach niewątpliwie największe wrażenie było muzeum fortyfikacji i broni. Odwiedzamy prochownie, gdzie oglądamy ciekawy i efektownie przygotowany film o walkach toczonych w Zamościu w poprzednich stuleciach. Po powrocie do ośrodka czeka na nas obiadokolacja, a o 19.30 udajemy się na trening. Na pewno dzisiejszy dzień był miłym urozmaiceniem dla naszych sportowych zmagań :)

VII dzień obozu - 25.07.2015 sobota

Dzień zaczynamy od małej uroczystości, czyli złożenia zyczeń imieninowych trenerowi Kubie oraz Krzysiowi. Sobota to kontynuacja bardzo wysokiej temperatury. Tak jak w poprzednich dniach nie dajemy jednak za wygraną i ok 11 wychodzimy na pierwszy trening. Szlifujemy elementy czysto piłkarskie, wykonujemy dużo ćwiczeń kończących się strzałem na bramkę. Skuteczność naszych zawodników tego dnia jest na wysokim poziomie. Po obiedzie standardowo czas na relaks w basenie, a następnie ruszamy na kolejny trening. Tym razem bazujemy na małych grach. Dużo pojedynków jeden na jeden, strzałów na bramkę, wysoka intensywność - to elementy, na których zależało nam najbardziej. Zajęcia kończą się serią rzutów karnych. Po kolacji bardzo ważne wydarzenie, nie tylko dzisiejszego dnia, ale także całego obozu. Mianowicie zawodnicy przechodzą chrzest na pełnoprawnego zawodnika naszej Akademii :) Każdy zawodnik, który pierwszy raz był z nami na obozie musiał wykonać specjalnie przygotowane dla niego zadanie. Ponadto ścieżka zdrowia, zagadki, magiczny eliksir, wybór ojca chrzestnego oraz pseudonimu to wszystko sprawiło, że blisko 2 godziny minęły nam w mgnieniu oka. Mamy nadzieję, że przez długi czas dzieci będą wspominać chrzest z uśmiechem na ustach, a za rok pomogą nam w organizacji tego wydarzenia dla nowych uczestników obozu :)

VIII dzień obozu - 26.07.2015 niedziela

Nareszcie aura jest dla nas łaskawsza. Około 20 stopni i lekkie opady deszczu każdy przyjmuję z dużą ulgą. Po śniadaniu idziemy do pobliskiego kościoła na Mszę Świetą. Po powrocie obiad, a następnie zakupy i wyjście na jedyny tego dnia trening. Na boisku spędzamy ponad półtorej godziny. Co cieszy u zawodników nie widać znużenia treningami, wręcz przeciwnie niektórzy z dnia na dzień łapią coraz lepszą formę :) W czasie kolacji i po jej zakończeniu śledzimy relację internetową z meczu Legii Warszawa. Musimy przyznać, że zawodnicy dali nam częste powody do radości :) Ostatnim elemetnem dnia, wyczekiwanym przez chłopców jest czas wolny w sali gier interaktywnych. Rywalizacja na Nintendo, Xboxie oraz w piłkarzyki trwała w najlepsze prawie do samej ciszy nocnej :)

IX dzień obozu - 27.07.2015 poniedziałek

Poniedziałkowy poranek spędzamy na grze w plażówke. Oj przydałoby się nam takie boisko w Warszawie :) Następnie obiad i popołudniowy trening na boisku. Pogoda wręcz idealna do treningu, nie za gorąco, ok 22 stopni. Na treningu łączymy wiele elementów , nad którymi pracowaliśmy na obozie. Po zajęciach, dziś wyjątkowo zamiast kolacji organizujemy ognisko. Jemy kiełbaski, rozmawiamy a na koniec chłopcy dobrani w 3 - osobowe zespoły muszą zaśpiewać piosenke, zatańczyć bądź przedstawić jakąś scenkę. Na koniec dnia ponownie idziemy do sali rozrywki, gdzie aż do ciszy nocnej trwają zmagania w gry interaktywne. Jutro ostatni pełny dzień obozu oraz zielona noc. Będzie się działo :)

X dzień obozu - 28.07.2015 wtorek

Wielkimi krokami nadszedł ostatni dzień obozu. Chcemy wykorzystać go w 100 % na sportowo, dlatego też organizujemy dwa treningi na boisku, ostatnie gry w plażowkę oraz ostatnie kąpiele w basenie. Po kolacji pakujemy się , idziemy do sklepu oraz walczymy o słodycze. Zasady były proste każdy z uczestników dostawał do rozwiązania podchwytliwe zagadki na inteligencje oraz pytania z dziedziny geografii. Kto dobrze wypadł dostawał lizaki. W tym miejscu musze pochwalić Franka Saskiego , który kilka razy błysnął inteligencją i sprytem znając najwięcej odpowiedzi na zadania.  Część dzieci miała jednak spore problemy z główkowaniem. Co smutne z pewnością gdybyśmy zrobili test z wiedzy o grach komputerowych poszłoby im dużo lepiej. W tej kwestii jest wiele do poprawy. Jutro po śniadaniu, ostatnie porządki i wyruszamy w drogę powrotną do Warszawy :)